Clean Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Det här är lagen som sverige ska möta i gruppspelet i vm 2006: England Paraguay Trinidad & Tobago Sverige Jag tycker att det nästan var för lätt motstånd eller vad tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Ja men man vet aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 För lätt? Hur mycket har du druckit egentligen??? Lätt är gruppen fanimej inte. Ok, T/T ska vi självklart slå med ett par mål, men Paraguay & England är oberäkneliga lag som kan slå vilket landslag som helst i hela världen. England vinner gruppen, tvåan blir vinnaren i SWE-PAR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 England har int förlorat mot Sverige sen 68 så jag tror Sverige tar hem gruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Den enda som jag är orolig för är Paraguay för sverige har nog inte mött dem på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Den enda som jag är orolig för är Paraguay för sverige har nog inte mött dem på länge Senast var väl inför VM 2002 på Råsunda? 1-2 tror jag att det blev då. Sedan är fyra år ingenting med tanke på att vi spelar på olika kontinenter. Men det är ju klart, det hade kunnat bli en mycket värre grupp så man får vara tacksam för att vi slapp grupp C (Argentina, Holland, Elfenbenskusten, Serbien/Montenegro) & grupp E (Italien, Ghana, USA, Tjeckien). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Tippar redan Sveriges matcher hehe... Sverige-Trinidad & Tobago 4-0(3-0) Målen:Zlatan 2,Källström,Östlund. Sverige-Paraguay 0-0(0-0) Sverige-England 2-1(0-1) Målen:Zlatan,Larsson. Grupp B altså 1.Sverige 7 Poäng 2.Paraguay 5 Poäng 3.England 4 Poäng 4.Trinidad & Tobago 0 Poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 England har int förlorat mot Sverige sen 68 så jag tror Sverige tar hem gruppen. håller med den här gången går de :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 (redigerat) Vi får väl hålla oss,Sveriges första match är den tionde juni! Jocke2004,du menar att Sverige inte har förlorat mot England sen 68,eller? Redigerat 10 December 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Ja :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Alla tror att rinidad & Tobago ska floppa, men vem vet? Hur många trode att senegal skulle gå vidare från sin grupp i VM 2002 i Syd korea/Japan? Man ska aldrig räkna ut lag.... Dock tror jag att Sverige kommer gå vidare.. annars blir jag besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 senegal hade ju unga bra spelare när dom gick vidare. trinidads bästa spelare är Dwight Yorke som är typ 40 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.