Clean Skrivet 14 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Jag tippar att det kommer att se ut så här: M V O F GM IM ± P 1 Sverige 3 2 1 0 7 -3 4 7 2 England 3 2 0 1 6 -4 2 6 3 Paraguay3 1 1 1 7 -7 0 4 4 Trinidad 3 0 0 3 3 -9 6 0 Tippa själv alla grupper och slutspel: Klicka HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Paraguay kan överraska både Sverige och England,men Trinidad & Tobago är jag mycket tveksam till med tanke på att deras bästa spelare är typ 40 år,som någon sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Dwight Yorke är 34 år :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Jag tror på Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Haha, Sverige får England igen :lol: England och Sverige kommer säkert vidare. Och om SVERIGE vinner så kommer Sverige vidare 100%. Bara för att dom andra lagen är ju LÄTTA :) Heja, HEJA , HEJA ,HEJA, Sverige & Italien :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Omogen? Vadå dom andra lagen är lätta? Inget lag är lätt, bara mer eller mindre svåra ... Dim riktigt kassa lagen har inte kvalificerat sig till VM.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Omogen? Vadå dom andra lagen är lätta? Inget lag är lätt, bara mer eller mindre svåra ... Dim riktigt kassa lagen har inte kvalificerat sig till VM.. Precis, alla lag i VM är mer eller mindre bra. Det finns inga dåliga lag i VM. Trinidad kryssade mot Mexico, det är fanimej inte dåligt. Däremot är Trinidad ett av de enklare lagen i VM, det är därför alla tror på en stensäker seger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Håller med #21 till 100% + att Underskattning är inte heller det bra... Många lag har fallit på det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Efter att tippat på expressen.se skulle topp 4 bli: 1.Brasilien Väntat :bah: 2.Holland Bästa platsen på länge.... 3.Sverige ........ 4.Australien En riktig skräll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Jag är helt övertygad om att Brasilien blir för överlägsna för att kunna vinna. Istället kommer Holland att ta hem det efter finalseger mot just Brasilien. (3-0) Jag körde simulatorn på expressens hemsida & fick fram Paraguay som bronsmedaljör efter seger i bronsmatchen mot ett gäng omotiverade italienare. Övrigt att notera. Elfenbenskusten, Angola, Ghana, Togo & Ukraina vidare. England, Argentina, Portugal & Tjeckien borta i gruppspelet. Då har jag ändå tagit realistiska resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 jag får bara säga en sak att jag blir väldigt besviken om Brasilien tar hem vm igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Jag är helt övertygad om att Brasilien blir för överlägsna för att kunna vinna. Istället kommer Holland att ta hem det efter finalseger mot just Brasilien. (3-0) Jag körde simulatorn på expressens hemsida & fick fram Paraguay som bronsmedaljör efter seger i bronsmatchen mot ett gäng omotiverade italienare. Övrigt att notera. Elfenbenskusten, Angola, Ghana, Togo & Ukraina vidare. England, Argentina, Portugal & Tjeckien borta i gruppspelet. Då har jag ändå tagit realistiska resultat. Vilken plats kom sverige på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.