thunder_man Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 hur får man regisarna i emerald jag har regiriock men de andra två kan jag inte komma in till snälla kan nån svara ? :cry: jag försökte som ruby och sapphire men det går ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Det är skillnad på R/S och Emerald när man ska fånga Regisarna. Registeel: Du ska använda Flash i mitten av grottan istället för Fly. Regice: Du ska gå runt hela grottan och samtidigt hålla dig till väggen. Men det går på tid, så skynda dig! Och om det är några andra som behöver hjälp med Regirock så går man två steg VÄNSTER (Innan var det höger) och två steg ner. Efter det så använder du Rock Smash istället för Strength. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thunder_man Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg