Hoppa till innehåll

Ultimate Spiderman


spyro

Rekommendera inlägg

  • 1 år senare...
Gäst jacko_a_b

RIHO sål han iryggen när han är BLÅ FÖR ATT KOMMA UPP PÅ RYGGEN TRYCK PÅ f

LEKTORNIK TYCKER JAG SVÅR FJÖL BARA EFTER HAN

BETTLE HAN ÄR SJÄLV HAR JA BRRA JA JAG TILL FÖSTA RONDEN FJÖL EFTER RÄDD LITE FJÖLK EFETER EN STUND SÅ KOMMER GÖR SLSER SKYDD KOMMER ATT SKIVA MER PÅ LÖRDAG

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst JohanFoppa

det där var helt olästbart jacko.

du ska jaga honom lite, han typ springer igenom hus och krossar bilar och du ska rädda dem som är i knipa, sen stannar han och försöker lyfta nån stor sak, då ska du hoppa upp på ryggen och slå han.

sen när han jagar dig får du ut han i cementen, sen när han slår sitter han fast.

då ska du kuta mot kranen och sätta på den, sen slåru nästan loss hela ryggen på han.

sen jagar du han ett par metrar, då kommeru till en parkeringsplats.

där skaru slåss mot honom, när man ser en bild på skärmen att det sprakar om ryggen ska du hoppa upp på ryggen på han och slå. kan vara svårt som f*n, jag tycker helt klart rhino är svåraste bossen av alla bossar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

RIHO sål han iryggen när han är BLÅ FÖR ATT KOMMA UPP PÅ RYGGEN TRYCK PÅ f

LEKTORNIK TYCKER JAG SVÅR FJÖL BARA EFTER HAN

BETTLE HAN ÄR SJÄLV HAR JA BRRA JA JAG TILL FÖSTA RONDEN FJÖL EFTER RÄDD LITE FJÖLK EFETER EN STUND SÅ KOMMER GÖR SLSER SKYDD KOMMER ATT SKIVA MER PÅ LÖRDAG

Då förstår jag precis... Vänta vad skulle jag börja med.. ??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...

tasaar ogri han menar innan när man jagar honom.

 

ogri jag har klarat spelet själv typ 10 gånger as enkelt!! :P

 

Ok, när du ska jaga honom kan va lite svårt tog mig lite gånger med att klara han.

tips e att alltid va uppe på byggnader när det behövs. När jag hade kört den ett par gånger kunde jag allt utan till.

men du ska bara jaga honom tills det kommer en liten scen. Händer massa grejer.

 

Men det e då det e dags att döda den fuligen.

 

Du ska börja med att kasta bilar eller slå på alla skylltar (elektroniska) (före drar och slå) som finns i det området. Du kommer fatta vilka skylltar sen. Men du får akta så att inte spider man dör. När du har gjort sönder alla skylltar kastar du en bil på han så kommer han hammna på marken och se helt vanlig ut och inte ha några kläder för utom kalsonger typ. Då ska du gå fram och slå han så fortsätter du med det till s han dör så har du klarat typ den jobbigaste delen av spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...