boutiqe Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 <_< har kikat runt på nätet & märkt att de finns mkt folk som reagerar på att folk köper & säljer begagnade kläder,,,, fick ett mail härom dagen där en tjej frågade vad jag var för sjuk människa som hade en butik på nätet där jag säljer begagnade kläder,, men hallå,,vad ligger de sjuka i det? Tycker det är en kanon grej,om man inte har råd att köpa nya,dyra kläder hela tiden! Å vi tjejer har ju en tendens att tröttna på våra kläder ganska fort,så varför slänga nästan nya kläder? Då är det väl bättre om nån annnan kan få användning av dem? å det gäller ju barnens kläder också,, de hinner ju nästan växa ur dem,innan de är knappt använda,,,,, :D Nu harj ag sagt mitt,, så det så,,, ;) Maila gärna om du är kommentar,eller bara är nyfiken :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 tjejer du vet , vem förstår sig på dem ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
boutiqe Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 ja,,vi är allt lite speciella,,, ;) ,,eller hur *ler* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 (redigerat) Tjejer nuförtiden nuförtiden,tur att inte alla är så! ;) Men ifall jag skulle vara du så skulle jag så åt den kvinnan som ringde dig att hon kan dra åt skogen ifall hon inte gillar min idé! Redigerat 10 December 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
boutiqe Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 nja,,orkade inte ens kommentera,,, Hon MÅSTE ju inte handla om hon inte vill :D Är ju ett fritt land,,som tur är,,*Ler* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Men ifall hon inte ska handla då ska hon inte heler såga din idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
boutiqe Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 :) folk får väl tycka vad de vill,,,,, Som ajg brukar säga,det finna människor till allt,,,, :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Det finns några som går för långt med deras åsikter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
boutiqe Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Visst är det så,,, :bah: men det är bara att inte bry sig,,,, :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Visst,men några gånger går det inte,man blir tvungen att säga emot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
boutiqe Skrivet 10 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Håller med dig,,, :rambo: Men så länger man står upp för vad man tycker så,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Det är sant,man ska alltid stå upp för sina åsikter och inte låta någon se ned på dig bara för dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.