The Balrog Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Guggo, vad gör man i JOrdanien? Dit åker man inte på semester väl? Själv har man vart lite här & där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Grekland: 1 gång. Grancanaria:2 gånger Sen har jag inte rest så mycket mer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Norge (1 gg) Turkiet (1 gg) Åland (1 gg) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Okej Guggo Vad f*n gör man i Jordanien? Apoca VAd f*n gör man i Bosnien? vad gör du när du är här och där? jag var där nere med polare när vi körde igenom europa, massor av länder åkte vi igenom men skrev bara up dom som vi stannade en vecka i, typ hängde, solade, gjorde sånt man gör i grekland för mindre än halva priset, en cola där nere, 5 spänn 2 liter, i grekland, 33 cl, 50 spänn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Guggo, vad gör man i JOrdanien? Dit åker man inte på semester väl? Själv har man vart lite här & där.. Guggo har tyvärr lämnat oss, så jag tror inte att han kommer att svara på din fråga. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.