Typ Stål Admin och Agent 009 Admin?2 super hemliga användare?
Hur Länge Har Fuska Funnits
↗ till inläggetJasså??innan den blev fuska.se hette den fuskarna.nu istället. måste ha varit 2001 eller något vi bytte eller?
Fuskarna.nu?
Fuska.se är snyggare namn :D
Precis, fuskarna.nu låter som fuska .nu. Men fuska.se låter lite mer eget trycker jag.
↗ till inläggetPrecis, fuskarna.nu låter som fuska .nu. Men fuska.se låter lite mer eget trycker jag.
tycker jag med
reklam låter dåligare än fuska.se
↗ till inläggetCoooltI sin nuvarande form sedan 2000. Innan dess var det vanlig HTML utan databaser. Första sidan kom runt -96 eller -97.
att sidan är så gammal
hmm vet att jag var medlem på fuskarna men kommmer inte ihåg vad jag hette kommer bara ihåg ett namn och vet inte om det var på fuskarna men björne_brygg tror jag det var iaf
Saknar den gamla goda tiden med Rosenberg(triforce) *suck* tiden kommer tiden går men du förblir i hjärtan vår kom på den själv Yay! tror jag blev medlem nån gång mellan 2002/2003 men blev bannad
hur blir man moderator???
och hur kan du ha fuska mynt -739
↗ till inlägget1. Hur blir jag moderator?hur blir man moderator???
Detta blir du genom att köpa ett gruppforum och sedan en moderatorplats till detta i affären. Då blir du eller någon annan du väljer moderator i ditt eget forum. Vill du bli moderator på alla forum så gör du bäst i att inte fråga om det. Behöver vi någon så hittar vi även någon.
Kopierat från http://forum.fuska.se/Vanligt_Foerekommand...gor-t27265.html
2. Förut fanns det ett föremål i affären som man kunde använda till att sno fuskamynt fårn folk. Men det funkade inte alltid med att sno då förlorade man dubbelt så mycket som man försökte sno.
ok
↗ till inläggetFuska bot var det han gjorde va?den första medlemmen gjorde admin för att prova om de funka,så tekniskt sätt är han den första medlemmen...
↗ till inläggethur blir man moderator???
nej fick det genom en varning 1000-
Jaha coolt