💬
Logga in
Fuska.se

Hur Länge Har Fuska Funnits

52 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

hur länge har fuska.se funnits?

11 Dec 2005
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

I sin nuvarande form sedan 2000. Innan dess var det vanlig HTML utan databaser. Första sidan kom runt -96 eller -97.

Nivå 6 · Fuskare Bajare

Okej coolt du är den ju gammal :D

Nivå 9 · Veteranfuskare

innan den blev fuska.se hette den fuskarna.nu istället. måste ha varit 2001 eller något vi bytte eller?

Nivå 6 · Fuskare Bajare

aaa! Jag var medlem på Fuskarna.nu ! Men det var länge sen hette typ fuskaren nr.1 (fast jag stavade fel på namnet XD)

↗ till inlägget

I sin nuvarande form sedan 2000. Innan dess var det vanlig HTML utan databaser. Första sidan kom runt -96 eller -97.

admin du vett rätt mycke om datorer va? B)
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Vem var den fösta medlemmen?

e han fortfarande oline?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Den första medlemmen var admin... :S

Fullständigt logiskt?

Nivå 7 · Fuskare

Egentligen inte, eftersom han är medlem No. 2 :P

12 Dec 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

I varje fall är han den första kvarlevande medlemmen... Eftersom den första var någon slags bot av nåt slag...

Nivå 6 · Fuskare

den första medlemmen gjorde admin för att prova om de funka,så tekniskt sätt är han den första medlemmen...

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

den första medlemmen gjorde admin för att prova om de funka,så tekniskt sätt är han den första medlemmen...

~~~~~~

Hur vet du?

I annat fall har han sagt att det är för 'säkerhetsskäl'...

Nivå 9 · Veteranfuskare

det är så det är sagt iaf, sedan spelar det kanske inte jättestor roll om man heter Admin och medlem 2 inte existerar. annars om du skulle komma in i databasen etc. kunde man ju kanske tro att Schläger, medlem nummer 1, var administratör och t.ex. ändra lösenordet för att komma in på det kontot.

frågan är väl snarare vem som är medlem nummer 3, eller 2 på det första forumet (bara för att admin är nr 2 på detta forum var han kanske inte det på phpBB och det innan...)

nummer 3 på detta forum är admins testanvändare och sedan den fd administratören och modden suna.

13 Dec 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Då måste jag ha blivit medlem 2001. För jag minns starkt att det hette fuskarna. nu när jag blev medlem.

Nivå 5 · Fuskare

Jag hittade den först när jag sökte på Google efter fusk. Då fanns det ett forum som hette "Skicka in fusk", och jag tyckte att det lät kul så jag blev medlem. Då hette den Fuskarna.nu.

Men vem var den första medlemmen som inte var med och gjorde sidan eller var testperson?

Nivå 2 · Novis

Visst hade fuskarna.nu ett phpbb forum? Var nästan roligare då.

Nivå 9 · Veteranfuskare

jodå. undrar om vi inte har haft något annat också...

Nivå 2 · Novis

Jag tycker att vi ska byta forum. Detta verkar göra så att inte så många vill vara här.

15 Dec 2005
Nivå 8 · Veteranfuskare

Phpbb? Jo det hade ni väl? Sen bytte ni till IPB, då fick jag regga om mig. Sen bytte ni till något annat, kanske en uppgradering på IPB, och då fick jag regga om mig igen. Sen uppgraderade ni igen, men då behövde jag inte regga om mig. Och häromåret uppgraderade ni igen. Jag tror det var så i alla fall.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in