💬
Logga in
Fuska.se

Hur Länge Har Fuska Funnits

52 svar · startad

Typ Stål Admin och Agent 009 Admin?2 super hemliga användare?

27 Jan 2006
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

innan den blev fuska.se hette den fuskarna.nu istället. måste ha varit 2001 eller något vi bytte eller?

Jasså??

Fuskarna.nu?

Fuska.se är snyggare namn :D

30 Jan 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Precis, fuskarna.nu låter som fuska .nu. Men fuska.se låter lite mer eget trycker jag.

24 Feb 2006
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Precis, fuskarna.nu låter som fuska .nu. Men fuska.se låter lite mer eget trycker jag.

tycker jag med

reklam låter dåligare än fuska.se

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

I sin nuvarande form sedan 2000. Innan dess var det vanlig HTML utan databaser. Första sidan kom runt -96 eller -97.

Cooolt

att sidan är så gammal

hmm vet att jag var medlem på fuskarna men kommmer inte ihåg vad jag hette kommer bara ihåg ett namn och vet inte om det var på fuskarna men björne_brygg tror jag det var iaf

25 Feb 2006

Saknar den gamla goda tiden med Rosenberg(triforce) *suck* tiden kommer tiden går men du förblir i hjärtan vår kom på den själv Yay! tror jag blev medlem nån gång mellan 2002/2003 men blev bannad

Senast ändrad:

hur blir man moderator???

och hur kan du ha fuska mynt -739

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

1. Hur blir jag moderator?

Detta blir du genom att köpa ett gruppforum och sedan en moderatorplats till detta i affären. Då blir du eller någon annan du väljer moderator i ditt eget forum. Vill du bli moderator på alla forum så gör du bäst i att inte fråga om det. Behöver vi någon så hittar vi även någon.

Kopierat från http://forum.fuska.se/Vanligt_Foerekommand...gor-t27265.html

2. Förut fanns det ett föremål i affären som man kunde använda till att sno fuskamynt fårn folk. Men det funkade inte alltid med att sno då förlorade man dubbelt så mycket som man försökte sno.

ok

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

den första medlemmen gjorde admin för att prova om de funka,så tekniskt sätt är han den första medlemmen...

Fuska bot var det han gjorde va?
26 Feb 2006
↗ till inlägget

nej fick det genom en varning 1000-

Jaha coolt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in