Simpsons Skrivet 14 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Triforceh har ju rätt, konsollen ska ha bra prestanda, inte vara snygg. okej, det är ett plus i kanten om den är snygg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Men på sin förra inlägg skrev han ju att allting äe samma sak,alltså då menar han kanske att spelet är samma,UTSEENDET,prestandan och KONTROLLEN osv,och sen nämnde han grafiken enskilt alltså så blandade han in allt som jag skrev tidigare och grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 jo, det är sant, men han kanske skrev lite fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) [EDIT] sidan hängde sig Redigerat 15 December 2005 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) [EDIT] sidan hängde sig Redigerat 15 December 2005 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 schysst med trippel inlägg :P Fusion, onödigt att bråka om det där... det är väl klart som f*n man fattar att den kommer se annorlunda ut... och bara en idiot är det väl som inte fattar att han menade innehållet.... liksom onödigt att förstöra en tråd genom att käfta. jag ska vänta lite tills den går ner lite i pris kostnad.. har inte så mycket pengar.. ganska pank faktiskt :P sen måste man ju lägga undan lite pengar till WoW: burning crusade =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Jag att det är onödigt att bråka om det men han förnekade det han sa och han TYP skyllde det på mig,alltså att jag TYP hittade på det. Tillbaks till ämnet...Jag är upp till 99% säker på att jag inte kommer att köpa Xbox360,jag är mer säker till Ps3,den vill jag ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 14 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 jag tror inte att jag kommer att köpa någon av dem, jag nöjer mig med xbox och ps2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Du vet väl att nu när Xbox360 har kommit ut så kommer Microsoft att priotera ganska mycket Xbox360 speciellt när det gäller spel,så det kommer inte att komma så många nya spel till xbox nu när den nya har släppts ut,samma sak med Ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Har köpt Xbox 360 tillsammans med "Call of Duty 2 - United Offensive" och "Kameo". Den sistnämnda är ett litet mysko spel, fast roligt som f*n. Hoppas förövrigt att "Call of Duty 2..." blir årets spel i sverige utsett av "Kontroll". ( Kontroll på teve! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 15 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Men alla nya spelen som kommer ut kommer ju förmodligen till alla konsoller, så var det ju när ps2 och xbox kom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 fusion, du har väl ps2 nu? det är det ju ganska självklart att du gillar den konsollen bättre och kommer köpa dens uppföljare. jag är xbox och det är ju samma sak där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.