Hoppa till innehåll

Mitt Alldedes Egna Spel Ska Hostat


Desu
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup

det är inga final fantasy utan gubb spiten är gort av dom som gorde den där game makern man kan köpa hus av mig också

 

men den e på beta så det finns inget officielt än

 

EDIT: och jag har problem med han som ska hosta den visar sig inte online så man kan ej connactra fast den e online man jag arbetar på saken!

 

Det är visst Final Fantasy-gubbar.Gubbarna är från Final Fantasy II.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Gjorde ett eget online spel för inte så länge sen inte så avancerat som hus som går at köpa men det fanns online så min ena kompis blev lite beronde =D

Enda jag gjorde bättre på mitt var grafiken.

Redigerat av Bazti
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nån som vet en bra portscanner vi ska leta efter portar som e öppen(räkna bort hamsterpajs deras funkar inte)

och den ska finnas på internet(gratis)

 

 

 

det e olagligt att portscanna i sverige xD iallfall bredbandsbolaget...( tror mig , jag har kollar xD!)

 

 

edit: http://www.x-devs.com/mab/NetTools4.5.74.zip <--- ett bra netvärks programm , det finns en portscanner i den men jag har inte använt den så mycket så jag är inte säker på hur bra/snabb den är!

 

 

edit2: jag ska helt klart köra det här spelet ! det kommer bli skit roligt! hoppas du har bra host så man inte laggar när det e typ 20 spelare!

Redigerat av darzak
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...