Desu Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 :cool: mitt spel ska hostat om ett tag för jag har äntligen funnit en hostare :D för att spela måste du ladda ner clienten men den lägger jag inte upp än! inte förrän servern e i gång men om ni vill ha clienten så posta här och posta gärna frågar SNABBFAKTA namn:The Book Of Live status:offline status2:första beta version gort men layerworlds engie så jag har inte fixat m,enyn än eftersom det e beta kolla screenshots på www.freewebs.com/zeldaonlinefan/ p.s det är inget zelda spel :/ ha det så kult när spelet släpps :cool: här får ni 2 st screenshots: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Grymt! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 (redigerat) Verkar roligt! :) Men du borde byta namn till The Book of Life Redigerat 13 December 2005 av Quazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 är det i game maker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Så du använder Final Fantasy gubbar? Äsch,verkar grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Coolt det är inte lätt att göra egna spel :D Här själv tästat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 inte svårt heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 14 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) det är inga final fantasy utan gubb spiten är gort av dom som gorde den där game makern man kan köpa hus av mig också men den e på beta så det finns inget officielt än EDIT: och jag har problem med han som ska hosta den visar sig inte online så man kan ej connactra fast den e online man jag arbetar på saken! Redigerat 14 December 2005 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 är det gratis att spela på det sen? :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 inte svårt heller Tycker jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 15 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 ja det e gratis att spela men om ni vill ha nåt extra ja då kan jag fundera på att ta fm för extra saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 kan jag hjälpa till med nåt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.