Desu Skrivet 15 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 p.s det e inte gort i game maker för då skulle jag inte starta denna topic men det går segt att fixas p.g.a hostaren e jämt upptagen och datorn e alltid lånad nästan senast jag fråga hade han gäster hos sig och kunde inte hålla på :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Coolt :cool: Hoppas spelat är ganska BRA :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 det är inga final fantasy utan gubb spiten är gort av dom som gorde den där game makern man kan köpa hus av mig också men den e på beta så det finns inget officielt än EDIT: och jag har problem med han som ska hosta den visar sig inte online så man kan ej connactra fast den e online man jag arbetar på saken! Det är visst Final Fantasy-gubbar.Gubbarna är från Final Fantasy II. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 der bra ut hittils, fortsätt så :) jag kommer iallafall spela det:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 24 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 okej medn det kan inte jag göra nåt åt utan det e dom som gorde engenin som har gort gubbarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Va har du använt egentligen eftersom det verkar ju busenkelt men ja har försökt själv........ ett ljud.......... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHH;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 nån som vet en bra portscanner vi ska leta efter portar som e öppen(räkna bort hamsterpajs deras funkar inte) och den ska finnas på internet(gratis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2007 (redigerat) Gjorde ett eget online spel för inte så länge sen inte så avancerat som hus som går at köpa men det fanns online så min ena kompis blev lite beronde =D Enda jag gjorde bättre på mitt var grafiken. Redigerat 12 Juni 2007 av Bazti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 (redigerat) nån som vet en bra portscanner vi ska leta efter portar som e öppen(räkna bort hamsterpajs deras funkar inte) och den ska finnas på internet(gratis) det e olagligt att portscanna i sverige xD iallfall bredbandsbolaget...( tror mig , jag har kollar xD!) edit: http://www.x-devs.com/mab/NetTools4.5.74.zip <--- ett bra netvärks programm , det finns en portscanner i den men jag har inte använt den så mycket så jag är inte säker på hur bra/snabb den är! edit2: jag ska helt klart köra det här spelet ! det kommer bli skit roligt! hoppas du har bra host så man inte laggar när det e typ 20 spelare! Redigerat 14 Juni 2007 av darzak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 verkar ganska kul nåt jag kan hjälpa till med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Herregud, är ni blinda på något sätt? Tråden skapades 2005! Developement har säkert getts upp länge, länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.