coolsamus Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 var kan man ladda ner cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 www.steampowered.com lr www.counter-strike.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 fattar inte kan du inte beskriva hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 coolsamus, vill du ha 1.6 så går du in på steam powered och trycker Get Steam Now annars 1.5 Download Full CS mod file sen trycker du på en download link hoppas du förstog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 men inne på stempower fattar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 coolsamus, hmm... Det finns ju på direkten en CT med sköld bredvid han så står det Get Steam Now då trycker du på Get Steam Now!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 ja jag vet men sen så kommer det fram massa saker där fattar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 aha! Det bror på vad du vill ha vill du ha bara CS så tar du: Counter-Strike Steam Installer: (379.4 MB) sen tar du någon tex http://www.computergames.ro/download.php/o...2023/index.html sen tar du Steam client v1.0 non-beta (final) for Counter-Strike v1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 hur lång tid tar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 coolsamus, bror på vilket bredband du har och kolla själv det är endast börja ladda hem det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurrf Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 men vet nån hur man kan få update på cs 1.5.... PS..... Laddade ner det får counterstrike.net... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2004 men vet nån hur man kan få update på cs 1.5.... PS..... Laddade ner det får counterstrike.net... hur laddar man ner det det tar as lång tid där jag har laddat ner i från Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.