Unreal_mOd Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Awww...kan du läsa engelska? Be din brorsa eller nån hjälpa dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Jag kann engelska men är det något program eller flik eller vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Kan någon nån bra server??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 kom in på min server vetja , Chickenmod - kan göra dejtill en kykling Adminmod - admin grejs Hookmod - du kan hooka dig osm spiderman Discomod - din skärm börjar blina ;) Invisiblemod - du kan bli osynlig Rocketmod - du kan köpa machinegun så blir ddrt en rocketlauncher Dodgebulletmod - du kan döka för skott -beta- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Hur jör jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 skaffa det hemma!! du kommer om kanske ett par år ångra at du slösa pengar på det... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 om man nu slösar pengar på det, he... fel forum, sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 EEEEEE vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.