Prisma Skrivet 13 December 2005 Rapport Skrivet 13 December 2005 Tja alla gta älskare!!!! jag har tresmå frågor till er dom lyder: 1. Vad ska man med bensinmackarna till i gta lcs? 2. På taket av den första macken som finns på den första ön finns en hidden package hur får man tag i den? 3. Det finns något som heter bomb shop hur kommer man in i dem och vad ska man ha dem till? Vill gärna få svar!!
Gäst Sandkaka Skrivet 23 December 2005 Rapport Skrivet 23 December 2005 Svar på 3. Gör ett av uppdragen på första ön då man ska in till bombshoppen. Efter det kan du sticka dit, köra in en bil så blir den "laddad" sen parkerar du den nån stans och detonerar.
Daniel larsson Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Skrivet 5 Januari 2006 1 Jag tror inte man använder dom till nånting. 2 jag tog sats med en motorcykel nedifrån soptippen och körde uppåt macken på vägen upp, jag körde mot kanten mot macken och lutade mig bakåt så landade jag på taket. :D
Prisma Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2006 ok det loter vort att prova. synd det hade varit coolt om man hade anvont macken till nogot.
Newk Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Skrivet 8 Januari 2006 1. kanke ett göm ställe om man kör multiplayer. :evil: eller så är det ett hem för lodarna som går omkring på gatan? :lol:
Prisma Skrivet 11 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 11 Januari 2006 LOL vet ni var man hittar en helikopter ?
Rekommendera inlägg