Sidney Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 (redigerat) Vet nån var man kan chippa ett PS2 i Stockholm och vad det kostar? Jag är trött på att slösa pengar på nya spel och vill därför chippa mitt ps2 :( Super schyst av alla som läser detta och skickar in svar :D Super tack i förskott :D Redigerat 13 December 2005 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
milad_424 Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Vet nån var man kan chippa ett PS2 i Stockholm och vad det kostar? Jag är trött på att slösa pengar på nya spel och vill därför chippa mitt ps2 :( Super schyst av alla som läser detta och skickar in svar :D Super tack i förskott :D aa ja vet ja har själv chippat mitt ps2 i Microstore. Det är antagligen den enda affären som chippar. Alla andra ställen tjatar om att man inte kan göra det längre och att det är olagligt. Jag fick själv leta efter ett ställe att chippa mitt ps2 i 3 månader ungefär men till slut gick jag till microstore och där gjorde dom det på 7 dagar ungefär. men man kan betala ett tillägg på 300-500 så kan man få den inom 24 timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 December 2005 Rapport Dela Skrivet 13 December 2005 Jäsåja tillläg på 500 kr eller totalt 500kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 jag chippade själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 14 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 vart ligger Microstore? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_World Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Chipper.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 jag chippade själv Är det svårt? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg