Gäst KNUTTE Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 jag skulle vilja köpa en rc gubbe! ska ha klarat att sånna därna uppdrag! p.s kan man byta lösen på gubbarna så inte den jag köper den av går in på gubben? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 Ja du kan byta lösen,fast säljaren kan iallafall ta tillbaks gubben,tack vare Recovery Questions,så jag vet inte ifall du kommer ha kvar din gubbe efter att du har betalat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 vilken lvl ska den vara på?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 jag har en till salu på combat lvl 42 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 @Quaked_ess:Dödade du en lvl 70 med den där accounten,på lvl 42,eller har du en annan account på högre lvl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Man kan ändra sina Recovry Questions. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Man kan ändra sina Recovry Questions. Men det ju ungefär 2 veckor,óch innan dess,så har man hunnit byta den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 Vaa ?? Jag fattade inte vad du menade med det Fusion ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Det jag menade var att,när man uppdaterar sina Recovery questions,alltså byta dem,då tar det ungefär 2 veckor för de nya Recovery questions att komma! Fattar du nu?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Ja, men tänk om den inte byt RQ innan dem 2 veckorna är slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Ja, men tänk om den inte byt RQ innan dem 2 veckorna är slut. Va?Jag förstod inte vad du sa.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Va f*n ni gar av topic,tillbaka till var vi var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg