simpsons_13 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 1. Hur klara man spindelbossen???? han e så svår!!! 2.Minas tirith - borggården de e också svår vilken atack e bra tt använda säg också vilka knappar man använder till attacken Tack i Förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cloud_strife Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 det e en hona , och du klarar henne genom att göra fierce attack 1 gång eller 2 och sen slår du vanligt på henne... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpsons_13 Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Vilka knappar gör man fiece attack`????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 På spindelbossen ska du helst använda attacken orchhugg, om du inte köpt den så är det inte bra, men om du köpt den så är knapparna: X, X,Trekant.. Annars står det hur man gör attackerna man köpt om man trycker på stopp och sen "Visa uppgraderingar"... På minas tirith borggården ska du också använda orchhugg, mot boss urukhaier ska du göra vildsint attack på trekant tills skölden är borta och sen orchhugg.. På trollen som kommer ska du ladda profektil och skjuta ner trollen på det viset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpsons_13 Skrivet 20 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 yes jag klarade spindel bossen tacl alla som hjälpt men jag behöver hjälp med banan efter spindel banan när man ska rädda frodo från orcherna jag har kommit till där när man ska dra ett rep så faller en stor trä grej på golvet så spräns det sen kommer det orcher uppför trappan jag har klrat det me vart ska man sen man bara hör orcher slåss snälla säg vart man ska Tack i Förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Du ska gå ner för trappan efter att du släppt ner den grejen.. Sen går du vänster efter att ha gått ner för trappan, sen går du in i andra gången som kommer, gå i den tills du kommer till ett större ställe, sen går du bara rakt framåt.. (Från sams håll) Från kamera vinkeln så går man åt höger men.. Hoppas du förstår =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simpsons_13 Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Tack igen fast jag klarade spelet igår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg