djurgården så klart!!!!!!!!!
Ditt Favorit Lag? (fotboll)
Jag gillar Barcelona med Ronaldinho i spetsen.
kurdiska if
När jag var riktigt insatt i fotbollsvärlden hejade jag på Djurgården, Real Madrid och Milan. =)
↗ till inläggetHar jag sagt nåt om att FC Barcelona är bättre?:kung: barcelona football club är bäst mycket bättre en juverntus :kung:
I Svergie lätt Djurgården annars Manchester United och Juventus
Barcelona är bäst.
Bayern e klart bäst..
Har 3, i de olika ligorna.
Manchester United, Barcelona och Juventus
Tyska:Bayern Müchen
Serien A:Lazio
Bayern München är ganska bra.
↗ till inläggetOj,Oj!!!Spanska:Mitt absoluta favorit:Real madrid!
Premier League:Arsenal
Gillar typ inte andra lag i andra ligor.
Har inte läst igeom denna tråd på länge så jag kunnde inte svara, hoppas att det inte är försent ^^
Jag kommer självklart heja på Real Madrid. ;)
Edit: Läste vidare och ska svara Darwin2: Ronaldo har aldrig spelat i Barcelona, uatn det var i Inter...
Ojojoj, vilken bra koll vissa har.
Jag vet nämligen att Ronaldo spelat i Barcelona & den här statistiken bevisar att du har fel.
http://www.footballdatabase.com/site/playe...dumpPlayer=1044
1996-97 Barcelona ESP A 37 34
1996May: Wins Dutch Cup with PSV.
June: Signs for Spanish giants Barcelona.
December: Wins his first FIFA World Player of the year award.
1997May: Converts the decisive penalty which clinched the UEFA Cup Winners' Cup for the Catalan club; Barcelona fails to win the Spanish League title as Ronaldo ends as the league top scorer.
Previous Clubs: Sao Cristovao > Cruzeiro > (€6m) PSV > (€19m) Barcelona > (€30.5m) Internazionale > (€45m) Real Madrid
Dessutom en bild i Barcatröjan. =)
http://www.footballdatabase.com/upload/pla...ronaldo_n02.jpg
f*n, visste att jag hade fel och att någonting var på gång när det tog så llångt tid för dig att posta inlägget. ;)
Hade visserligen inte bra koll på vart Ronaldo har varit..men det ser ut som om Real Madrid kommer att vara hans sista klubb...enligt mig då.
fc barselona :kung: :kung:
Liverpool är ett grymt lag.
Varför hejar alla på typ göteborg eller hammraby dom lagen e ju bara stora skämt.Om ska heja på nåt så ska man heja på Djurgården dom är ju Sveriges stolthet. :kung:
↗ till inläggetVarför hejar alla på typ göteborg eller hammraby dom lagen e ju bara stora skämt.Om ska heja på nåt så ska man heja på Djurgården dom är ju Sveriges stolthet. :kung:
VA!?!?
VA SA DU OM HAMMARBY!?!?!?!
E DU HELT *BEEP* ELLER??
Fast om IFK stämmer de ju...
MEN HAMMARBY ÄGER!!
IFK göteborg äger alla lag
DIF