Gäst KNUTTE Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 hur bytter man gubbe? jag har klarat mig långt med en men jag skuule vilja ha 2st! det har jag men hur växlar man mellan dom? 10mynt till den som svarar rätt och först till mig! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 höjer till 50fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 höjer till 150fm!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 förklara frågan mer nogrant så kanske jag kan ge ett svar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 jag tror att du bytar på Y Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anton G Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Om jag förstår dig rätt så har du en familj med en person i. Om du vill ha fler personer måste du nog skapa en helt ny familj. Då du har en familj med två eller fler personer byter du, som miman säger, sim med Y. Om du inte vill göra en helt ny familj tror jag att man kan flytta ihop med någon annan sim som man har träffat, men jag är inte säker på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Needbananas Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 om man e besta kompis med någon av andra könet (på sims 2) och e uppe vid hundra kan man faktist fråga han/hon om han/hon vill flyta in hos en :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 Han menar hur man byter så man styr tex. Kalle istället för Olle om man skapat en familj med 2 lr fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Hur många knappar finns det? Inte många, chansa dig fram bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 ja det gör man ju... ^_^ men han kanske inte har två stycken elr? för jag fattade inte hans fråga exakt... :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 hur ger man bort FM? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 går in på fuska affären och där står det skänk fuska mynt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg