Salzalada Skrivet 16 December 2005 Rapport Dela Skrivet 16 December 2005 Är det nån som vet vart det finns Pianonoter till Greveholm-låten? Jag tycker att den är så fin, så jag vill lära mig spela den på piano. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 det skulle nog vara lättare om du först fick reda på vem som har gjor orginalet och vad låten heter. Sen kan man juh söka på¨tex google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 här är den biten som jag vet G G E F G E F C D D D E F E D C D E G G E F G F E C D D D E F E D C D E C resten vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Dragon Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) Hmm... Testa dom här :lol: Redigerat 20 Januari 2006 av Dark Dragon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Haha, det är lite svårt att se... =) Svedda, jag vill ha Noter, inte noternas namn... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Dragon Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) Enda jag har hittat :) Greven, läskig! :cry: Edit: Nä :P Redigerat 21 Januari 2006 av Dark Dragon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Squeezeme Skrivet 10 December 2012 Rapport Dela Skrivet 10 December 2012 "Greve Von Dys Menuett" av Sara Larsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.