Apoca Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 jag vet inte om det är nytt eftersom det finns en beta vrs 1 och 2 men det är hittils (kört det i 3 dagar) roligt man typp skapar en egen station köper kameror och sändare och allt annat som behövs för att kunna sända filmer och sådant... det är skoj :lol: http://www.tv-tycoon.com/ är addresen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 jag vet inte om det är nytt eftersom det finns en beta vrs 1 och 2 men det är hittils (kört det i 3 dagar) roligt man typp skapar en egen station köper kameror och sändare och allt annat som behövs för att kunna sända filmer och sådant... det är skoj :lol: http://www.tv-tycoon.com/ är addresen jag har det fast jag tycker inte att det är så skoj så jag ska nog inte spela det någt mer, men jag får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 e det textbaserat :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 e det textbaserat :? ja det är det... tyvärr... men det är skoj det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 oki hatar såna spel oftast :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 aja alla är inte perfekta... men jag tycker ialla fall det är skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Min kanal heter 0013TV eller 13TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 KOSTAR det nott kan inte skriva det tre sisat bokstavarna i alfabetet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Min kanal heter 0013TV eller 13TV.Min heter Cool-B-Channel förkortning är CBC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Daniel,TV heter min för kortning D.TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coola Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 hur skapar man ett manus????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 tryck dina ideer så kommer manus upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.