Ozoon Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (redigerat) OZT är det matlagning program med Ost grejer. Haha Skämta bara. I kväll är mina program klara. Pokémon och Zero News. jo, jag kör bara på mat program, närå, ska fixa lite sen... se hur det går...wohoo, det går framåt, min kanal hålller på att bli skittråkig, debatt och nyheter, yay Redigerat 18 Februari 2004 av Ozoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Jag får ju aldrig nåra anställda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 jag har även lagt till dokumentär, min kanal är skit tråkig!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Ja jag sänder nyheter 2ggr om dan jippi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firestorm Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Hur skapar man ett manus ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredde Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 e det textbaserat :? ja det är det... tyvärr... men det är skoj det också Varför skulle det vara en nackdel? För övrigt så är väl sidan inte klar, utan det handlar endast om betatestning: http://www.phpportalen.net/viewtopic.php?t...hlight=tvtycoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 egentligen rätt tråkigt spel... tror jag ska sluta köra det, kan man ge bort pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 egentligen rätt tråkigt spel... tror jag ska sluta köra det, kan man ge bort pengar?nej tror inte det.... det skulle kunna hjälpa fuskare som försöker fuska till sig pengar... och håler med efter några veckors körande och total krashat ett tv bolag så blir det tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 mina pogram spelas aldrig inn varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.