LuddE Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Eeeeh, psp såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Eeeeh, psp såklart. *LoL*PS2 owns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Ps2 vinner ju.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 vem väljer lilla skit psp före PS 2??? PS 2 viner :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Skojar du!? PS2 är dubbelt så bra! Motivering:PSP har en jätte liten skärm, Med PS2 kan man ha 10 gånger så stor skärm Det finns dubbelt så många spel till ps2 Fast med PSP kan man ju ha MP3-spelare och sånt, så jag röstar blankt((eller kanskePS2"]] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 har aldrig gillar ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avatar_CR83R Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Ps2 lätt :P Mp3 kan man ju alltid köpa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 ni kanske skulle gå efter för- och nackdelar också? meningen med PSP är att man ska kunna spela varsomhelst, inte bara hemma framför TV, geez. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 ps2 såklart, aldrig att man tar psp framför ps2:an!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 ni kanske skulle gå efter för- och nackdelar också? meningen med PSP är att man ska kunna spela varsomhelst, inte bara hemma framför TV, geez. ¨Köper man en skärm till PS 2 så kan man ju spela vart som hälst... HAHAHA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 PS2 så klart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1nf3ct3d Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 jag röstar blankt... för jag har aldrig rört en psp bara sett min kompis lyssna på låter med en... har ju en ps2 men...men... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg