pollenallergi Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 Hej detta kanske e lite larvit men jag behöver hjälp på ff 7 när man har varit vid aeris hus och kommit dit hon möter en va ska man göra sen!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 3 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2004 Du ska snacka med henne hela tiden tills nån "turk" kommer. Då ska du snacka med honom och sen Aeris. Efteråt ska du bara kuta uppåt. Sen kommer Aeris inte att våga hoppa över så du ska säga till henne att inte hoppa ner. Och sen kan du antingen möta soldaterna med Aeris eller springa. Men försök att knuffa ner tunnorna rätt på soldaterna. PS OM du vill ha mer hjälp så PM:a mej. Jag har klarat ut hela spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Det här jag ju redan klarat! Jag frågade ju hur man gjorde EFTER man hade varit i aeris hus! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Oj, nu är jag och cycklar (nej faktist inte) men du ska gå ut ur området (asso marknaden också) och sen bara gå åt vänster tills hon står där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 Du kan fråga mig eller Daxter (Jag känner han inte) om hjälp...Båda har tydligen varvat det.... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 jag har också det men för att friska upp minet kör jag igen jag börja för 4 timmar sen är på lv 40 och vid wutai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 jag har också varvat det, men jag äger det inte så, jag kan inte köra om för att fräscha upp minnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 inte jag heller men jag låna det av en kompis så jag kan friska upp minet men jag har snart klarat det så jag blir lite utled på det igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 menar du när man är i hennes hus dagen efter man räddar henne? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 han har redan fått hjälp och han menar EFTER om du inte kan läsa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sephiroth Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 hmmm efter aeris hus stick där ifrån från marknaden åkså sen kommer du till vägen där kyrkan ligger stick till vänster där står aeris och väntar snaka med henne sen kommer en litten laburint klara den sen kommer du till en litten marknad där ska du kle om Cloud till en tjej :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 sephiroth för det första han har redan fått hjälp för det andra lär dig stava för det tredje kolla ordenkligt innan du svarar om han har fått hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg