Hoppa till innehåll

Vad Är Det Sjukaste Nu Har Gjort På Sa?

unix

Rekommendera inlägg

Gäst alan.shalaji

domino. Det var typ en massa motorcyklar som stod på rad och då välte jag den längst ut och då ramlade alla. Och längst bak stod en människa som dog :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

domino. Det var typ en massa motorcyklar som stod på rad och då välte jag den längst ut och då ramlade alla. Och längst bak stod en människa som dog :evil:

Typ ja. Du menar att det kanske var massa motorcyklar som stod på rad.

Grejen är att SA's fordonsfysik inte funkar så. Du kan inte välta en motorcykel så himla lätt. Om du nu ska göra det skulle det resultera att den måste knuffas till rejält, och då far den utom området där dom andra motorcyklarna står. Och skulle motorcykeln välta skulle det inte alls skada människan som stog längst bort på raden.

Sånna som du bör bli avstängd från forumet några veckor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

Jag spelade hos min kompis då för på den tiden hade jag inte gta jag vet inte om han hade gjort nått med spelet eller sånt men jag sprängde motorcykeln längst fram och då flög den in i en annan motorcykel som sprängdes och då flög den in i en annan motorcykel och så fortsatte det så och jag hade sagt åt en från groove street att ställa sig bakom den sista motorcykeln och dåd dog han.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...