unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Heej! Vad är det sjukaste du har gjort på SA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 domino. Det var typ en massa motorcyklar som stod på rad och då välte jag den längst ut och då ramlade alla. Och längst bak stod en människa som dog :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Dödat runt 500 personer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 åkte helikoter när jag var jätte lång uppe då hoppa jag ut och laddna med hude först mitt i en stad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 när jag satte in 75 sopbilar på flygplatsen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 23 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 åkte helikoter när jag var jätte lång uppe då hoppa jag ut och laddna med hude först mitt i en stad Haha, Den var bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 domino. Det var typ en massa motorcyklar som stod på rad och då välte jag den längst ut och då ramlade alla. Och längst bak stod en människa som dog :evil: Typ ja. Du menar att det kanske var massa motorcyklar som stod på rad. Grejen är att SA's fordonsfysik inte funkar så. Du kan inte välta en motorcykel så himla lätt. Om du nu ska göra det skulle det resultera att den måste knuffas till rejält, och då far den utom området där dom andra motorcyklarna står. Och skulle motorcykeln välta skulle det inte alls skada människan som stog längst bort på raden. Sånna som du bör bli avstängd från forumet några veckor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 jag slog in super slag koden och lura upp en människa på nåt högt ställe och slog till han så han flög bra långt bort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 haha cyper du låter som värsta experten..... fast du har väl typ spelat d i 2år :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 30 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Dödat runt 500 personer... :o Mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 domino. Det var typ en massa motorcyklar som stod på rad och då välte jag den längst ut och då ramlade alla. Och längst bak stod en människa som dog :evil: Jag spelade hos min kompis då för på den tiden hade jag inte gta jag vet inte om han hade gjort nått med spelet eller sånt men jag sprängde motorcykeln längst fram och då flög den in i en annan motorcykel som sprängdes och då flög den in i en annan motorcykel och så fortsatte det så och jag hade sagt åt en från groove street att ställa sig bakom den sista motorcykeln och dåd dog han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg