Cryo Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 jag e också i level 100 och kan också se den hemliga filmen och det men det funkar fortfarande inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Nu får jag väl vara den som förklarar allt för er. Om ni inte visste det så finns det två Kingdom Hearts spel. Kingdom Hearts och så finns det ett till som heter Kingdom Hearts: Final Mix. Slottet som visas är bara för nöje att man kan se sambandet mellan alla världar. Man kan alltså inte komma in i slottet men det kan man i Final Mix. Final Mix spelet finns bara då i Japan och man kan inte importera det ifrån USA. Men Final Mix var för skojs skull skulle man kunna säga. Att få spelaren att förstå hela Storyn i Kingdom Hearts. Spelet är inte särskilt annorlunda från originalet. Ett par nya Bossar att slåss emot, nya Quest och ett nytt sätt att få se ett annat slut på spelet. ^^' Så det är nog bara vänta tills Kingdom Hearts 2 kommer hit så kan du nog åka till slottet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 haha okej.. då borde jag kunna göra det för min kusin har Final Mix.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg