Sandrine Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Hur får man spelet på pause, att man kan använda koden som dödar alla fiender i rummet?? Jag får spelet på pause, men inte så att man kan skriva in koden , för när man trycker på X så återgår man ju till spelet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Var har du fått dte där om nå'n kod?! Tyvärr så finns det inga koder i Harry Potter och fången från azkaban. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Larssonn_ Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Hej!!, Jag tycker det är så himla svårt med Harry Potter och den flammande bägaren, Jag undrar om ni vet i uppdrag 1 vad man måste ha för tid när man kommer imål, Jag får bara silver hela tiden , 2.16 men ja vet inte riktigt hur jag ska göra, snälla hör av er !!! Kram Anna :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Hej!!, Jag tycker det är så himla svårt med Harry Potter och den flammande bägaren, Jag undrar om ni vet i uppdrag 1 vad man måste ha för tid när man kommer imål, Jag får bara silver hela tiden , 2.16 men ja vet inte riktigt hur jag ska göra, snälla hör av er !!! Kram Anna :) :) Hej ja tycker att det e så gay me harry potter så LÄGG NER!!!!!! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Larssonn_ Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 :huh: Hej!!, Jag tycker det är så himla svårt med Harry Potter och den flammande bägaren, Jag undrar om ni vet i uppdrag 1 vad man måste ha för tid när man kommer imål, Jag får bara silver hela tiden , 2.16 men ja vet inte riktigt hur jag ska göra, snälla hör av er !!! Kram Anna :) :) asså tycker du det? hehe ajja fritt land ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandrine Skrivet 18 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Var har du fått dte där om nå'n kod?! Tyvärr så finns det inga koder i Harry Potter och fången från azkaban. Inte? Men alla lägger ju ut en massa....O.o Weird... :S Och om nu tycker Harry Potter e så himla gay, så varför är du här då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Larssonn_ Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 Håller helt klart med!! Men r det ingen som spelar harry potter och den flammande bägaren?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandrine Skrivet 19 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 HJÄÄLP!! Nu har jag fastnat i Carpe Recartum (el. vad det nu sen hette), där var hermione ska klara sig ensam, hon fryser vattnet till is och ska försöka komma över... Men hur får man Ron och Harry över? Och bakom nästa dörr finns ju doxysarna, jag har redan använt de två motgiften!! Vad ska jag göra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the_angel_of_music Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 HJÄÄLP!! Nu har jag fastnat i Carpe Recartum (el. vad det nu sen hette), där var hermione ska klara sig ensam, hon fryser vattnet till is och ska försöka komma över... Men hur får man Ron och Harry över? Och bakom nästa dörr finns ju doxysarna, jag har redan använt de två motgiften!! Vad ska jag göra?? Om man låter sin lifskraft gå ut försvinner giftet, men man dör inte. :) de e bara att ta en dryck så man får sin livskraft igen lycka till ;-P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Hej!!, Jag tycker det är så himla svårt med Harry Potter och den flammande bägaren, Jag undrar om ni vet i uppdrag 1 vad man måste ha för tid när man kommer imål, Jag får bara silver hela tiden , 2.16 men ja vet inte riktigt hur jag ska göra, snälla hör av er !!! Kram Anna :) :) :meddum: hahahhahahahhaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg