Hoppa till innehåll

Harry Potter


Sandrine
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej!!, Jag tycker det är så himla svårt med Harry Potter och den flammande bägaren, Jag undrar om ni vet i uppdrag 1 vad man måste ha för tid när man kommer imål, Jag får bara silver hela tiden , 2.16 men ja vet inte riktigt hur jag ska göra, snälla hör av er !!! Kram Anna :) :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!!, Jag tycker det är så himla svårt med Harry Potter och den flammande bägaren, Jag undrar om ni vet i uppdrag 1 vad man måste ha för tid när man kommer imål, Jag får bara silver hela tiden , 2.16 men ja vet inte riktigt hur jag ska göra, snälla hör av er !!! Kram Anna :)  :)

 

 

 

Hej ja tycker att det e så gay me harry potter så LÄGG NER!!!!!! :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:huh:

Hej!!, Jag tycker det är så himla svårt med Harry Potter och den flammande bägaren, Jag undrar om ni vet i uppdrag 1 vad man måste ha för tid när man kommer imål, Jag får bara silver hela tiden , 2.16 men ja vet inte riktigt hur jag ska göra, snälla hör av er !!! Kram Anna :)  :)

 

asså tycker du det? hehe ajja fritt land ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var har du fått dte där om nå'n kod?!

Tyvärr så finns det inga koder i Harry Potter och fången från azkaban.

 

 

Inte? Men alla lägger ju ut en massa....O.o Weird... :S

 

Och om nu tycker Harry Potter e så himla gay, så varför är du här då???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HJÄÄLP!! Nu har jag fastnat i Carpe Recartum (el. vad det nu sen hette), där var hermione ska klara sig ensam, hon fryser vattnet till is och ska försöka komma över... Men hur får man Ron och Harry över? Och bakom nästa dörr finns ju doxysarna, jag har redan använt de två motgiften!! Vad ska jag göra??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HJÄÄLP!! Nu har jag fastnat i Carpe Recartum (el. vad det nu sen hette), där var hermione ska klara sig ensam, hon fryser vattnet till is och ska försöka komma över... Men hur får man Ron och Harry över? Och bakom nästa dörr finns ju doxysarna, jag har redan använt de två motgiften!! Vad ska jag göra??

 

 

Om man låter sin lifskraft gå ut försvinner giftet, men man dör inte. :) de e bara att ta en dryck så man får sin livskraft igen

lycka till ;-P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!!, Jag tycker det är så himla svårt med Harry Potter och den flammande bägaren, Jag undrar om ni vet i uppdrag 1 vad man måste ha för tid när man kommer imål, Jag får bara silver hela tiden , 2.16 men ja vet inte riktigt hur jag ska göra, snälla hör av er !!! Kram Anna :)  :)

 

:meddum: hahahhahahahhaha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...