neVah Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 (redigerat) asså, ja va i wilderness häromdan, oså dödade jag en på lvl 70... den idioten hade 48 laws på sej, 2 rune 2h, och 637 stycken addy arrows! vilken idiot går runt med det i wildy?? Redigerat 18 December 2005 av quaked_ess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 December 2005 Rapport Dela Skrivet 18 December 2005 asså, ja va i wilderness häromdan, oså dödade jag en på lvl 70... den idioten hade 48 laws på sej, 2 rune 2h, och 637 stycken addy arrows! vilken idiot går runt med det i wildy?? Du vet väl att man använder dessa vapen i Wildy..Men okej,2 Rune 2 handed är ju överdrivet,själv har man ju en :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 Han kanske hade spöat skiten ur några snubbar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 njaa,ja gick me full rune,dds,dragon long,ring of life,typ 20 sharks,super str,atk och def pot och glory så inte är de där så mycke... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 asså, ja va i wilderness häromdan, oså dödade jag en på lvl 70... den idioten hade 48 laws på sej, 2 rune 2h, och 637 stycken addy arrows! vilken idiot går runt med det i wildy?? rune 2 h e vell inte överdrivet, jag gjorde lite runes så försökte en pka mig, då gick jag till banken tog utt till mage saker, dödade han och fick en whip med mera, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 @Lakris:Det jag menade var att det är överdrivet att gå runt med två 2 handed i Wildy.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoggiePie Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 haha, själv så dödar man green dragons lvl 19-24 wild i veracs, whip och d hide :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg