ullbergan Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Skrivet 21 Januari 2004 när jag kör mot botar på lan game har nåon typ raderat en fill så jag ser inte eller har eller så när jag skuter och det blir inte skott märken i vegen vad kan det bero på :? Citera
ullbergan Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2004 cs förlåt att jag inte skrev det :( Citera
Micke89 Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Skrivet 21 Januari 2004 det är klart att man fattar att det är cs, men du kan ju ha nått fel på det, men vad spelar det för roll om det blir skottmärken eller inte? __________________________ "Hellre dö mätt en leva hungrig" Citera
-MGS- Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Skrivet 21 Januari 2004 Micke89, det hjälper mycket. Det kan knappast bero på det att du tagit bort en fil... På Pod-Bot så har jag för mig att det var att det inte kom några skot håll Citera
ullbergan Skrivet 21 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 21 Januari 2004 det va det förut ska kanske instaler anan bot mad men vet inte sidan eller sidorna :( och micke89 det är ganska svårt att sikta om man inte ser skkot hål för jag har stellet in en sak så man måste sikta en bit under det är lätere att sikta tycker jag så det är lite störit om man inte serskoten :( Citera
Micke89 Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Skrivet 21 Januari 2004 men det spelar ingen roll om man är lite skicklig.. :P ___________________________ "Det ser mörkt ut på Kameruns lagledarbänk" Citera
-MGS- Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Skrivet 21 Januari 2004 Micke89, så du menar att du rushar alltid? Citera
ullbergan Skrivet 22 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 22 Januari 2004 så jag kan bara skuta typ med siper och det är tråkit :( för man är vell ingen awp närd eller så :lol: Citera
pollenallergi Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 så jag kan bara skuta typ med siper och det är tråkit :( för man är vell ingen awp närd eller så :lol: gå in på typ google och sök på pod bot... lr real bot iaf du vill;P Citera
Micke89 Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 Men varför måste man ha skotthål? det räcker med ett sikte bara.. :P _________________________ "Hellre pissa i stuprännan en att stupa i pissrännan" Citera
-MGS- Skrivet 22 Januari 2004 Rapport Skrivet 22 Januari 2004 Micke89, skjuter dom på en ser man skott hållen och vart dom kommer ifrån... men men man får tycka hur man vill Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.