Mori Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 (redigerat) Age of empires 3 ska det stå där uppe .. -------------------------------------------------------------------------------- Nån som har spelat det?.. Ibland så måste man ha 1 pop eller 2 pop för att bygga nått lr skapa en ny gubbe... Men problemet e vad menar han med pop??? .. plzzzzz nån som kan?? :unsure: :visslar: Redigerat 19 December 2005 av Mori Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 troligtvis "population" asså invånar antal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mori Skrivet 19 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 vadå?? det e typ en gubbe med röd på sen står det pop 1 måste ha 1.. jag tror inte han menar invånare skap men om han gör det hur ska jag göra da??? fixa mer gubbar det går ju inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 19 December 2005 Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 nej!!!jag menar att du måste skaffa fler "hus" då kan man ha fler i staden/städerna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mori Skrivet 19 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2005 hmmm ok ska försöka .. Tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.