nikomas Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Jag undrar bara om GTA liberty city stories är nytt eller gammalt någon som vet? värt att köpa? vill gärna ha en liten förklaring on vad som e bättre med den än dom andra! vill veta för att jag ska nog köpa spelet IMA GTA f*n!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 det är hyfsatt nytt, värt att köpa, men inte så värt att köpa psp för det kostar mycket, köp det för det är kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikomas Skrivet 20 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 (redigerat) det är hyfsatt nytt, värt att köpa, men inte så värt att köpa psp för det kostar mycket, köp det för det är kul så det e altså ett hel nytt spel i 3ans stad? det finns vel till ps2? Redigerat 20 December 2005 av nikomas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Liberty city finns på GTA 3 till ps2 och de är nog ganska likt de som finns till psp men har aldrig kört de till psp själv! :blink: :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Liberty city stories finns Bara till Psp, inte till ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Men staden i GTA 3 till ps2 heter Liberty city! :rolleyes: :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 Men staden i GTA 3 till ps2 heter Liberty city! :rolleyes: :cool: :gitarr: samma stad, olika uppdrag och handlingar, olika konsoller,. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikomas Skrivet 21 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 (redigerat) Liberty city stories finns Bara till Psp, inte till ps2 finns visst hitta tilll XBOX Redigerat 21 December 2005 av nikomas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Liberty City Stories finns bara till psp och kommer bara att finnas till det. Sony vill väl ha folk som köper psp, och då är GTA ett bra lockbete. Kommer aldrig I mitt liv att spela nåt GTA-spel till en bärbar konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Liberty City Stories finns bara till psp och kommer bara att finnas till det. Sony vill väl ha folk som köper psp, och då är GTA ett bra lockbete. Kommer aldrig I mitt liv att spela nåt GTA-spel till en bärbar konsoll. du har rätt det cyper... det blir inte samma känsla och det är så liten skärm så det måste va jobbing att spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikomas Skrivet 21 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 du har rätt det cyper... det blir inte samma känsla och det är så liten skärm så det måste va jobbing att spela. <{POST_SNAPBACK}> Nepp. Verkligen inte. Jag vill sitta med en medelstor Tv och några bra högtalare I ett mörkt rum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg