Hunted Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 men jag håppas det kommer ett till gta till ps2 om inte så borde det komma till ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 men jag håppas det kommer ett till gta till ps2 om inte så borde det komma till ps3 Kommer det ett nytt blir det nog till Ps3, eller ja man får hoppas det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Men det är jäkligt kul att köra flera på GTA:Liberty City Stories ifall flera har det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Ganska bra spel ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sm017 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 GTA spelet kommer KANSKE komma ut till sommarn till ps2 och xbox det som finns på psp alltså eller kommer det att komma ett nytt spel till ps2 och xbox som inte kommer att komma ut till psp ha jag hört Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Kanske lite jobbigt att spela pga att det är lite skärm men det är gött att ha om man har tråkigt eller åker nånstans o kan spela på vägen! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg