Drulli Skrivet 20 December 2005 Rapport Dela Skrivet 20 December 2005 (redigerat) Kan man ge eller sälja sin hund om man inte vill ha den längre?och om man glömmer vad hunden kan får kommando trix kan man se vad den kan då som man har lärt den? Redigerat 20 December 2005 av Sime93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(proffset) Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Fråga1 svar : Nix du kan bara ge bort den. Fråga2 svar : Jepp, det ska finnas en trick list knapp nånstans på skärmen när du tittar på hundens status. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 21 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 men man kan ju inte ha hur många hundar somhelst så farför kan man inte sälja den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dact3s Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Fråga1 svar : Nix du kan bara ge bort den. Fråga2 svar : Jepp, det ska finnas en trick list knapp nånstans på skärmen när du tittar på hundens status. Man kan lägga in sina hundar på ett såkallat "HundHotel" så man kan byta bland sina hundar :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 28 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 (redigerat) Jag läste i boken man fick till att man kan gebort hunden till Hotelet,och hur gör man så man hittar bättre saker i paket? Redigerat 28 December 2005 av Sime93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dact3s Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Jag läste i boken man fick till att man kan gebort hunden till Hotelet,och hur gör man så man hittar bättre saker i paket? vad jag vet så kan man inte få bättre saker i paket.....det är bara olika :gitarr: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 vad gör man på nintensdog? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 29 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 ungefär samma sak som The Sims Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 jaså som man bygger en hundkoja och sen ska man tvätta hunden eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Typ,fast ta bort det där med att bygga hundkoja.Du ska gå ut och gå med den och mata den o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KNUTTE Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 öö okej kommer ej jag köpa men ett ds har jag snart tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Dyraste grejen som har uphittats? För ,ig är det Helicopter för 200£ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg