Fusion Skrivet 27 December 2005 Rapport Dela Skrivet 27 December 2005 Eftersom det står i regelboke,tror jag.. Har en lvl 69,men den är ej till salu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 hmm kanske en femtiolapp eller mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razero.we Skrivet 28 December 2005 Rapport Dela Skrivet 28 December 2005 Här är det: Rule 6. Account Sharing/Trading Each account should only be used by ONE person. Account sharing is NOT allowed. You may not sell, transfer or lend your account to anyone else, or permit anyone else to use your account, and you may not accept an account that anybody else offers you. Tror du inte mig, tryck här:Runescapes Regler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag bjuder 10 000FM för en gubbe på level 100 och har som bästa sakerna som man kan ha sim inte ee medlem! (Ska köpa 50 000FM imorrn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Ingen RUNESCAPE gubbe köpes då! Visste inte reglerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Varför ska man ge ut sin Runescape gubbe som man kämpat i månader för fuskamynt som man kan få på en dag och inte ens värd en användning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Varför ska man ge ut sin Runescape gubbe som man kämpat i månader för fuskamynt som man kan få på en dag och inte ens värd en användning. Dom orkar inte lvla upp sin egna gubbe <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 jag brukar spela RS ganska mycke men min användare har blivit hackad och allt försvan! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 A_2004 AKA DomarN^ på g igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Insane-Killer Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 LoL?? Jag köpte min på lvl 67 för 1000 fm... antingen får du bjuda riktiga pengar lr mer fm Det är rätt så mkt för 1000 fm gubbens skills sög typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Ingen RUNESCAPE gubbe köpes då! Visste inte reglerna! Om jag inte minns fel måste man kryssa i en box när man blir medlem och när man kryssat i den så betyder det att man läst reglerna. Har du inte läst dem har du inte följt lagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 orka bry sej om reglerna, jag köpte min andra gubbe för 400fm på lvl 53 :D 40 i smithing och 67 i range Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.