SSJ Trunks Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Dom spelen jag har är: Starfox Adventures, Resident Evil Zero, Timesplitters 2, Dakar 2, X-men Next Dimension, Luigi's Mansion, Donald Duck Quack Attack, SSBM, Super Mario Sunshine. Tror det är alla spel... Fast jag tycker det är tid att köpa nytt spel. Jag har tänkt på Freedom Fighters. Men vilket spel ska jag köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 ta metroid prime.har utnämts till världens bästa spel. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 eller kirbys air ride fast de kommer ut 2004 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 köp inte starfox för det tar högst 2 dar att varva om man inte spelar 24 timmer per dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 han skrev ju att han hade starfox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 NEED FOR SPEED HOT PURSIUT 2!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 köp Zelda the wind waker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SSJ Trunks Skrivet 17 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 NSF Hot Pursuit 2 har jag till dator. Kirby's Air Ride vet jag inte hur det ser ut. Metroid Prime har jag provat och det är inget vidare tycker inte jag.. Men jag kanske kan köpa nightfire... Det verkar ashäftigt att man kan ha massor av "gadgets"! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 NSF Hot Pursuit 2 har jag till dator. Kirby's Air Ride vet jag inte hur det ser ut. Metroid Prime har jag provat och det är inget vidare tycker inte jag.. Men jag kanske kan köpa nightfire... Det verkar ashäftigt att man kan ha massor av "gadgets"! då är vi två om metroid prime :P köp everything or nothing när de kommer ut istället (james bond) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=Aragorn=- Skrivet 17 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2003 köp Soul Caliber 2!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 köp Resident Evil. Forsättningen på Resident Evil Zero. Men inte Freedom Fighters iaf, testade nämligen det hos en kompis på PC, och det sög verkligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SSJ Trunks Skrivet 18 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Resident Evil har jag fått nog av... Jag har spelat så mycket så att jag tycker det nästan är fjantigt. Men en del scener höll jag på att skita på mig. =P Jag har lånat Zelda: Wind Waker av en kompis. Det var asbra! Men ljudet när man kryper var skitjobbigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg