DeadAngel Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Köp,DragonballZ Budokai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 köp ssbm? lr tww? lr soul calibur II? FAST INTE MARIO PARTY 4!!!!!!!!!!!! och inte jbnf heller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! absolut inte!!!! /V / / l Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 Köp,DragonballZ Budokaide har inte kommit än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 20 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2003 sonic heroes kommer ut i december :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 den här tråden borde låsas för det finns en likadan tråd redan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super ghoan Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 Dom spelen jag har är: Starfox Adventures, Resident Evil Zero, Timesplitters 2, Dakar 2, X-men Next Dimension, Luigi's Mansion, Donald Duck Quack Attack, SSBM, Super Mario Sunshine. Tror det är alla spel... Fast jag tycker det är tid att köpa nytt spel. Jag har tänkt på Freedom Fighters. Men vilket spel ska jag köpa? SJÄLVKLART KÖPER MAN FREEDOM FIGHTERS DET ÄR FETT BÄST TILL GAMECUBE NU :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 NSF Hot Pursuit 2 har jag till dator. Kirby's Air Ride vet jag inte hur det ser ut. Metroid Prime har jag provat och det är inget vidare tycker inte jag.. Men jag kanske kan köpa nightfire... Det verkar ashäftigt att man kan ha massor av "gadgets"! NIghtfire e askul har spelat det asmycke hos en kompis...det är värkligen kul...men jag ska vänta till james bond: everything or nothing kommer(november) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 21 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2003 jupp onödit att köpa de nu (night fire asså) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sad sack Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Köp SSX Tricky, det är ett snowboardspel, men det är ändå superkul för de som inte gillar Snowboard! PS. Många spel du hade...DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coolwing Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Och visst har vi Också ssbm och super mario sunshine! (Sad sack är min storebror) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sad sack Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Är Kirby´s Air Ride kul? Tänkte också köpa ett spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 Jag tycker Bond. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg