d1g1t4l Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Jag har fått mystery events på min start meny (continue, options, new game) på mitt sapphire. Vad är det för nåt? Det låter typ som mystery gifts. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 Det är likadant som Mystery Gift. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
deiwos Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 verkar kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 Har för mig att man kan få Jirahci där =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mew Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Mystery Events är INTE som Mystery Gifts. Mystery Gifts var en sak man kunde använda de infraröda strålarna på Gameboy Color för att "linka" två styckan av dem med gameboy cryastal gold elr silver för att få Dolls , posters o.s.v. Mystery Events därimot är en ska som man kan få speciella saker på nintendo saker som t.e.x jag har läst att om man har mystery events och går till pokemon TCG-sm så kan man få typ Jirachi och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Jag har fått mystery events på min start meny (continue, options, new game) på mitt sapphire. Vad är det för nåt? Det låter typ som mystery gifts. Det är en grej så man kan få deoxys,lugia och hoho eller hur det stavas. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Kan man bara få det genom tcg-sm? jag skulle dit en gång för att fånga deoxys men missade det :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg