Tim Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 är det någon som kan hjälpa mig?? mina banor på cs source har slutat att funka :( spelet stannar när jag ska ladda en bana! det stannar när det står loading world!! hjälp mig någon please!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 21 December 2005 Rapport Dela Skrivet 21 December 2005 är det någon som kan hjälpa mig?? mina banor på cs source har slutat att funka :( spelet stannar när jag ska ladda en bana! det stannar när det står loading world!! hjälp mig någon please!!! :( Vet inte vad det är.Logga ut ur msn om du inte har GJORT det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 är det någon som kan hjälpa mig?? mina banor på cs source har slutat att funka :( spelet stannar när jag ska ladda en bana! det stannar när det står loading world!! hjälp mig någon please!!! :( Det kan va så att du har segt bredband om du nu har det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tim Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 är det någon som kan hjälpa mig?? mina banor på cs source har slutat att funka :( spelet stannar när jag ska ladda en bana! det stannar när det står loading world!! hjälp mig någon please!!! :( jag spelar det offline!! mot bottar. jag är inte uppkopplad när jag kör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tim Skrivet 22 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) är det någon som kan hjälpa mig?? mina banor på cs source har slutat att funka :( spelet stannar när jag ska ladda en bana! det stannar när det står loading world!! hjälp mig någon please!!! :( <{POST_SNAPBACK}> Det kan va så att du har segt bredband om du nu har det jag har modem! inte bredband!!! men vill ha bredband! :D Redigerat 22 December 2005 av Tim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 man måste ha bredband tror jag om man ska spela cs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 INGET MÅSTE MEN DET ÄR BRA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tim Skrivet 23 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 man måste ha bredband tror jag om man ska spela cs jag har kunnat spela förut!! men nu helt plötsligt så funkar det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 är det någon som kan hjälpa mig?? mina banor på cs source har slutat att funka :( spelet stannar när jag ska ladda en bana! det stannar när det står loading world!! hjälp mig någon please!!! :( det ända du behöver göra e att ta bort steam och ladda ner det igen.du kan få steam härifrån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 är det någon som kan hjälpa mig?? mina banor på cs source har slutat att funka :( spelet stannar när jag ska ladda en bana! det stannar när det står loading world!! hjälp mig någon please!!! :( Kommer ta ett år :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 hah, kommer nog inte ta ett år, men alla ljud filer och sånt kommer ju ta ett tag.. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 hah, kommer nog inte ta ett år, men alla ljud filer och sånt kommer ju ta ett tag.. :rambo: Alla banor :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg