unix Skrivet 21 December 2005 Rapport Skrivet 21 December 2005 (redigerat) Hejsan. Jag undrar om ni spelar: reklam. Det handlar om: Du har ett eget lag. Du ska försöka att träna upp dom så bra du kan och komma upp i "Nivå". Du måste göra uppdrag för att komma upp i nivå, som T.ex: (Det första, Lättast): Spela en vänskapsmatch eller: Höj lagandan i ditt lag(Inte många som har lyckats med det - SVÅRT :o) Du kan komma med i "Allsvenskan". Det finns även andra serier, men det är sidor som spelar det som T.EX: Www.reklam(Dom har tävling där och serien heter reklam serien) och jag vann den och heter: D2_Team. Du är maneger och ska sköta ditt lag. Utamana folk, träna upp laget, göra uppdrag. Bli medlem Nu. En sida för dig som gillar fotboll/Fotboll intresserad. Hemsida: reklam. Inga onödiga inlägg tack som: Det här är inte bra. Är du inte intresserad så skriv inte i tråden tack :) Redigerat 21 December 2005 av # 21
TheUnnamed Skrivet 21 December 2005 Rapport Skrivet 21 December 2005 http://forum.fuska.se/Stolpskott-t54224.htmlFinns redan just en sån här tråd som jag har skapat ....
Rekommendera inlägg