Kassler Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 tjaaaa, han jag kände gjorde det i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 smart o ta upp det här!! bara så att ni vet så är det olagligt!!,men inte för att jag bryr mej, men man kan vara lite diskret! Eller??? Sluta vara så lipig. Jag är praktiskt taget olaglig varje dag.Jag har DC++ och Kazaa. Jag har laddat ner både RPG maker 200 och 2003, Max Payne(Jag orkade inte köpa det.) och några hundra roms, både N64 och gameboy advance. Jag har typ 500 mp3 låtar några filmer och 25 musikvideos, Men anmäl mig till polisen bara mitt efternamn stavas L-U-N-D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZyClone Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 vad kostar ett chipp och vart kan man få tag på ett? vad får man för prestanda? :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Junaid Skrivet 23 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2004 Alltså har frågat några kompisar dom sa att man kan kolla www.psxcare.se min kompis gjorde det för 1800 och han fick hårdisk + chip. sen hörde jag att det fanns nåt ställe på kungsgatan 2 i sthlm vet inte vad det heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Måste man ha en ny hårddisk om man ska chippa eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
morgon Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Gå in på www.psxcare.se så kommer du till DVD norden/microstore.se i Göteborg. Eller gå in på www.psxcare.com så kommer du till Företaget i Stockholm.. Var lite på din vakt om du beslutar dig för att cippa den i gbg. Har haft ett par kompisar som cippat och köp bästa/dyraste/nyaste moddningen. Dock ´när man tittar under huven så hade de satt i det allra sämsta.. //Chrille Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg