Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Skrivet 22 December 2005 (redigerat) Hej,igen för nu är det några frågor till som är svårare en världens frågesport som jag startade innan. 1.Hur många gånger måste man klarat battle dome i streck för att få guld medaljen? Svar: 2.Hur får man bort suduwoodo från vattnet där på battle frontier? Svar: 3.Hur många gånger i streck måste man ha klarat battle factory för att få silver medaljen? Svar: 4. :o Hur många människor finns i det rummet när man kommer in i battle factory? Svar: 5.Vilken pokemon kan man möta som börjar på s inne i den grottan bakom suduwoodo? Svar: 6.Hur får man Lansat berry och Starf berry av Scott på battle frontier? Svar: Svår 7.Vilken form har deoxys i Emerald(t ex Attack)? Svar: Svår 8.Vilken attack lär sig deoxys i lv.45 i emerald? Lycka till och svara på dem :cool: Redigerat 22 December 2005 av bra_fusk
Overraild Skrivet 22 December 2005 Rapport Skrivet 22 December 2005 Hej,igen för nu är det några frågor till som är svårare en världens frågesport som jag startade innan. 1.Hur många gånger måste man klarat battle dome i streck för att få guld medaljen? Svar:10 ggr. 2.Hur får man bort suduwoodo från vattnet där på battle frontier? Svar:Vattna med Wailmer Pail. 3.Hur många gånger i streck måste man ha klarat battle factory för att få silver medaljen? Svar:3 ggr. 4. :o Hur många människor finns i det rummet när man kommer in i battle factory? Svar:6. 5.Vilken pokemon kan man möta som börjar på s inne i den grottan bakom suduwoodo? Svar:Smeargle 6.Hur får man Lansat berry och Starf berry av Scott på battle frontier? Svar: Lansat: Vinn alla silver-symboler och prata med Scott. Starf: Vinn alla guld-symboler och prata med Scott. Svår 7.Vilken form har deoxys i Emerald(t ex Attack)? Svar:Speed Form. Svår 8.Vilken attack lär sig deoxys i lv.45 i emerald? Phycho Boost. Lycka till och svara på dem :cool:
groudon Skrivet 29 December 2005 Rapport Skrivet 29 December 2005 Tack. man får sin då man räddat en gubbe ifrån team magma :rambo: :medieval: :evil:
Overraild Skrivet 31 December 2005 Rapport Skrivet 31 December 2005 (redigerat) Det här är helt fel tråd. Det här är Bra_Fusks frågesport, inte min. Och överdriv inte med smileys!! :angry: Redigerat 31 December 2005 av jannejan
Rekommendera inlägg