Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Hej,en frågesport till för alla på olika svårighetsgrader.Välj vilken du vill svara på. Lätt 1.Vad heter första staden? 2.Vad heter dem tre start pokemona? 3.Vad utvecklas Torchic till? 4.Finns det nåt Mart i andra staden? Medium 1.När kan man komma till battle frontier? 2.Vad utvecklas Kirlia till? 3.Hur många olika battle grejer finns det på battle frontier? 4.Vad heter det elfte bäret? Svår 1.Vilken pokemon är den sista i pokedexet och den tredje sista? 2.Vilka sorts bär satsar blend master när du möter han(t ex vanliga)? 3.Vilken attack lär sig Jirachi i lv.50? 4.I vilket lv. lär sig Salamence double-edge? Svara på nån svårighetsgrad vad som passar dig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 (redigerat) Jag väljer svår. 1. Deoxys och Rayquaza. 2. Pecha Berry? 3. Doom Desire. 4. I Lv 93. Jag chansar på tvåan. Redigerat 22 December 2005 av jannejan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 2-va fel men annars rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Några andra kan ta medel och dem lätta så jag har svar på alla svårighetsgrader :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Är det Chesto Berry? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 nej jag menar vad det är för typ han använder (t ex sällsynt eller så) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 Jaha! Är det ovanliga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 22 December 2005 Rapport Dela Skrivet 22 December 2005 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 ja Vilket bär :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 det säger jag inte.Det får ni lista ut.det är ju en frågesport. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 jag väljer medel: 1. efter att man har klarat elite four 2. Gardevoir 3. 7 st 4. figy berry Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bra_fusk Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Bra du.Kom på första plats på medel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg