Dwarf 4 life.
Favorit Ras?
Var du verkligen tvungen att dra en fet kopia på mitt inlägg bara för att säga jasså ... Så jäkla onödigt tycker jag bara
jasså ...
Varför det då?
Själv tycker jag mest on Night Elfs älskar pibågar och sånt
för jag hadde precis gjort en och gillade den lika mkt som min dwarf då :)
jag har en undead roughe på lvl. 7 så jag lägger min röst på undead
Taurens är bäst :D stora och är kossor
Lätt night elf
UD
FOR THE HORDE :D:P
Night Elf som Hunter äger.
Annars Dwarf som Priest
Orcerna!
undead är min favorit B)
Tauren regerar! :kung:
Gillar lungt Night Elf bäst. :gitarr:
Dom är ju bara så j*vla sköna. :P
min main är gnome warlock men jag börjar tröttna lite på gnome,dock inte warlock. orc är jag också ganska trött på. det e dom 2 som jag kört mycket på och har gjort flera mains med. just nu stiligast: tauren,troll och dvärg men känner mig jävligt sugen på att köra med UD...har aldrig kört längre än till lvl 3 på en undead hehe.
men jag röstade på gnome för dom är coola och passar till alla klasser dom kan vara :D + att warlock e riktigt kul om man e gnome och äger en tauren warrior på nåra lvls högre
dwarfs med klassen paladin äger!
human warrior!
själv har jag en lvl 23 Undead rouge så jag röstade på Undead! :cool
ORCERNA KROSSAR ALLA!(orc hunter)
↗ till inläggetHur kan ni tycka att dvärgar gnomer och sånt är coola när Dom biffiga mördar maskinerna Orcs Fins Tänk en sto biffig otäck jävel med fet klubba Det du kickar en liten hatt med fötter *Gnom*
Eller en gående buske *dvärg*
varför vill man vara mäniska när man redan är en ??
en taruen är väldigt lik en ko men den är ju Stor och stark och är också bra på magi.
Troll är ju snabba och coola med stiliga betar *host*
Unded...Ja säger bara en sak I see dead people
Men orc :D det är något att hänga i jul granan *nu i jul tiderna*
Kolla på vilken huvudstad bland horden som får mest upp märksamhet och en egen tomte jo orcernas :D vem vill se en vanlig tomten när du kan se en grön?
åka på hästar kan du ju göra på en ridskola men åka på vargar raptor och dom där biffiga Dinosarierna *minns inte namnet *
Liksom nigth elf kan ju gå och gömma sig under en sten eller något ...eller dra åt skogen xD
Nä alla har ju sin egna smak... förstår bara inte hur folk kan välja gnomerna ...jaja
My life for the orc :medieval:
Vilken tomte får vår mest älskade fraktion då? Jo en stor fet fin dvärg! :D Vad skulle passa bättre? En NE (Observera att jag håller med de flesta hordes om att de e gay)
Rösta på dwarf för dom äger
orcer är dumma j*vlar som e gröna