Gäst BondaKransDans Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 (redigerat) det jag menar är att ni ska göra en stor clan lr 2 styck för servern! Redigerat 29 December 2005 av Krans-Dans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 23 December 2005 Rapport Dela Skrivet 23 December 2005 nu ska alla som ska spela eller är admin ska göra en klan åt Fuskas server som jag håller. det är det ända vägen att hålla reda på er alla! Va menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 24 December 2005 Rapport Dela Skrivet 24 December 2005 Jag tänker inte vara med i någon klan. Det är väl bara att göra så att alla admins automatiskt får en Tag.. "Admin | Nick" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Jag tänker inte vara med i någon klan. Det är väl bara att göra så att alla admins automatiskt får en Tag.. "Admin | Nick" Ska man skriva "Admin | Nick(Namn på SPELAREN)" för att han ska bli ADMIn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 Sa jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpan15 Skrivet 25 December 2005 Rapport Dela Skrivet 25 December 2005 hur H vete lägger man in ett fusk som inte finns som sök grejs alltså att dom inte finns än jag vill tipsa om ett nytt fusk till ett nytt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 26 December 2005 Rapport Dela Skrivet 26 December 2005 (redigerat) hur H vete lägger man in ett fusk som inte finns som sök grejs alltså att dom inte finns än jag vill tipsa om ett nytt fusk till ett nytt spel Ska du verkligen diskutera det hära i det hära forumet?Anmälnt inlägg. Redigerat 26 December 2005 av Darwin2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 29 December 2005 Rapport Dela Skrivet 29 December 2005 Jag tänker inte vara med i någon klan. Det är väl bara att göra så att alla admins automatiskt får en Tag.. "Admin | Nick" <{POST_SNAPBACK}> nej det jag menar är att ni ska göra en clan inte en pcw och sånt clan en server clan!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 30 December 2005 Rapport Dela Skrivet 30 December 2005 Hallå? Du vet inte enns vad en Klan är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Krans, använd kommatecken så man kan förstå det du skriver snabbare, Rotab, jag tror han menar att nån ska göra en Clan server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Krans, använd kommatecken så man kan förstå det du skriver snabbare, Rotab, jag tror han menar att nån ska göra en Clan server. jag menar att ni ska göra en eller två stycken klaner för servern (mer om ni vill) men ni ska göra det om ni inte vill gö inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 §1.11 Tråden är poänglös, resten av alla inlägg är helt onödiga också. Låser tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg