unix Skrivet 23 December 2005 Rapport Skrivet 23 December 2005 Hejsan. Spelar ni Www.Pokemoncrater.com? Det är gratis online spel som är jätte bra. Om du är medlem så skriv vad du heter och vilka lvl dina pokemon e på och vilka pokemon du har! Citera
Gäst KNUTTE Skrivet 29 December 2005 Rapport Skrivet 29 December 2005 vad är det? är det som pokemon spelen eller? Citera
Tyrion Skrivet 29 December 2005 Rapport Skrivet 29 December 2005 nja typ, sidan är så in i fiskens poppis så att allt laggar sönder, servern är seg som tuggummi och jag tycker inte att spelet är bra. annars kan du utmana mina pokemons som jag hade där: Martin_92 är mitt användarnamn. Citera
Gäst KNUTTE Skrivet 30 December 2005 Rapport Skrivet 30 December 2005 vet ej hur man gör för att möta andras pokemon men blivit medlem nu. det var trist! Citera
Cutter Skrivet 30 December 2005 Rapport Skrivet 30 December 2005 Tycker faktist det är det ett av de sämsta spelen som existerar pa denna jord, det finns ju faktist massa annat skit mee. Pelat det en gang. Utmana mig och du dör, kettenochgrodan. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.