Reaper01 Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Jag har analyserat lite grann bland era team, det märks att ni inte är expert på pkmn. Det var bara Eric som hade ett bra team, 5/10. Det är ju värdelöst att ha kopior i teamet, groudon är bra på ATTACK och inte SP ATTACK, jag misstänker så klart att era groudon har bl a fireblast, eruption o.s.v och det är uselt för fire ger bara bra resultat när man har hög SP ATTACK. Ni har bara valt legendariska pkmn, som jirachi, mew, celebi O_o de sällsyntaste? so what!? tänk på att ha kraftiga pkmn som t.ex Mewtwo, Kyogre ( har hög SP ATTACK ), rayquaza o.s.v. inte sällsynta. Det är inte enda problemet, det är bara en liten del. Ni har fortfarande en hel del att lära, så klart kommer ni bua för mig för att de andra har gett er bra betyg och jag är den enda som gav dålig, här får man skriva vad man tkr xD Ni får ursäkta att jag låter lite elak men ni bad om betyg, och om ni inte får höra nackdelar och svagheter om era team kommer ni inte kunna förbättra er, right? Om ni har frågor eller behöver hjälp med någonting som strategi eller träning och vikken pkmn som ska väljas så är jag den rätta personen, så våga fråga (: jag hjälper gärna till ^_^ MVH hmmm....jag vet inte men....väljer alla här pkmn team efter styrkan eller? när jag väljer team så väljer jag dom Pokémon som jag gillar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amuria Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Smoochum lv. 100 Rayquaza lv.100 Kyogre lv. 83 Blaziken lv. 73 (eller nått) Dragonite lv. 63 Huntail lv. 57 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 De flesta väljer nog efter styrka, och för att de är legendarisk. Det är inget fel på att välja sådanna pkmn men det gäller att träna de på rätt sätt. Det är inget fel på att välja sina favorit pkmn heller, se bara till att d tränar de bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 alla lvl 100 swampert blaziken salamance hariyama flygon gorebyss på ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 :) Inte illa iaf Men om du ska möta en person så behöver du starkare pkmn som legendariska. Tänk på att ha pkmn med hög SP ATTACK -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Betygsätt mitt lag ^^ jag spelar Diamond och ska snart utmana Veilstonegymmet Buizel Lvl 24 - Pursuit, Swift, Quick Attack, Aqua Jet. Luxio Lvl 24 - Tackle, Thunder, Charge, Bite. Staravia Lvl 24 - Tackle, Double Team, Quick Attack, Wing Attack. Prinplup Lvl 28 - Blizzard, Peck, BubbleBeam, Metal Claw. Kadabra Lvl 29 - Miracle Eye, Grass Knot, Psybeam, Reflect Tycker själv att det är rätt dåligt xD men är ju i början av spelet ändå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) Mitt lag på emerald: Milotic: lv:100 HP:384 atk:394 def:266 sp.atk:401 sp. def:310 speed:195 attacker: Twister Hydro pump Ice Beam Water Pulse Luvdisc: lv:96 HP:261 atk:253 def: 205 sp.atk:312 sp.def:162 speed:230 attacker: Surf Attract Sweet Kiss Ice Beam Voltorb: lv:98 HP:301 atk:264 def:245 sp.atk:284 sp.def:235 speed:394 Attacker: Swift Thunderbolt Rollout Screech Pelipper: Lv:100 HP:239 atk:139 def:271 sp.atk:201 sp.def.246 speed:294 Attacker: Fly Surf Secret Power Hydro Pump Relichant: lv:97 HP:394 atk:304 def:343 sp.atk:321 sp.def:308 speed:260 Attacker: Hydro Pump Rock Tomb Surf Earthquake Shiny Crobat: lv.95 HP:342 atk:351 def:294 sp.atk:324 sp.def:267 speed:303 Attacker: Wing Attack Poison Fang Shadow ball Confuse Ray Det var mitt team det. Redigerat 26 Augusti 2007 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 (redigerat) :) Inte illa iaf Men om du ska möta en person så behöver du starkare pkmn som legendariska. Tänk på att ha pkmn med hög SP ATTACK -_- har rayquasa groudon kyogre mewtwo i lvl 100 också Redigerat 4 Augusti 2007 av Master.king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Ersätt din groudon med ngn annan pkmn som har högre sp attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg