💬
Logga in
Fuska.se

Vad Fick Ni I Julklapp ?

70 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 2 · Novis

fick 9st montana graffiti burkar skall tagga ner hela ladan nu :P

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

fick 9st montana graffiti burkar skall tagga ner hela ladan nu  :P

Fick du med någon Cap till burkarna?
↗ till inlägget

Ush..Nu börjar man verkligen förstå att julen betyder mindre o mindre..Julstämning vad e det? Allt sånt slutar när man fyller typ 12 asså..

Ajja, 14 årig grabb önskar sig inte mycket..

2 dyra parfymer, 1 skitsnygg Puma tröjja, ett par asläcka Pumashorts, kalsonger, ett assnyggt halsband, morgonrock, choklad, Eminems nya CD -Curtain Calls (f*n va bra den e) och 1800 rikstaler. + att jag har kvar lite av mitt barnbidrag 700 spänn.

Så nån dag ska jag åka o köpa en j*vla massa musik o en ny bas..Har bara en 15tummare..Vill ha 2 :D

Använder du ditt barnbidrag för att köpa spel >_>...

Skum typ... Jag använder inte mitt barnbidrag för att köpa spel, jag får av mina föräldrar... Barnbidraget sparar jag B)

Nivå 3 · Lärling

SPEL? var står det spel? :P

+ att jag får paya själv, så om jag vill ha ett spel så får jag köpa det för egna pengar och inte vara så bortskämd som du :)

Där står Musik och en ny bas..Men om du tycker det är spel så..Jag tror därimot att du har spelat för mycke spel och blivit virrig i pannan.

Nivå 6 · Fuskare

Haha tack för den komentaren Sonic ;P

Och ja det är som han säger..Där står Musik + Bas..Och jo jag håller med, om jag vill ha nått får jag osså paya själv. Det är nog du som är bortskämd.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Jag fick:

En xbox 360 den dyra verisionen (kommer inte ihåg vad den heter)

En trådlös handkontroll till xbox 360

Kameo - Elements of power

Kläder

Pengar

en DvD film

Godis

Du sonic02, han citerade Skåningen, vilket menas med att typ "skrev" till Skåningen....Inte dig

Nivå 6 · Fuskare

Sonic förstod nog det, han skrev bara vad han själv tyckte.

Nivå 5 · Fuskare

Jag får oxå betala ur egen ficka,jag får städa för att få pengar så jag har ingen månadspeng. :angry:

får bara pengar när jag fyller år & på julaftonen :)

26 Dec 2005
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #29

ingen som fick. smällare ??. eller psp,n själv fick jag en bensin driven radiostyrd bil :P nån annan som fick nånting inom rc ??????

fick massor men orkar inte berätta men min bästa present var ett eget kylskåp :D

Nivå 4 · Lärling

Duntäcke, presentkort, två spel, två dvd filmer, godis, 3 böcker, tialott, 512 mb Mp3 spelare m.m

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Vad fick jag...nu vet jag.

Godis,2300kr,en ny bertbok(supermario Bert e min favorit bok med), 2 Ps2 spel,2 Psp spel ,Hoodie,Motorlia mobil(v220).

Det finns mer men jag kan inte rekna allt just nu.

Jag fick då:

mp3

Tony Hawks american wasteland

Headset

pengar

och lite annat

Nivå 7 · Fuskare

Jag fick en mp3-spelare,massa godis och mycket pengar

Nivå 10 · Veteranfuskare

Fick idag när vi var hos Farmor, där kusinerna också. Där fick jag 650 kr och en tröja.

Sammanlagt på hela julen fick jag 2250 kr :D

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Fick idag när vi var hos Farmor, där kusinerna också. Där fick jag &50 kr och en tröja.

Fick du 650 kr idag?
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Fick idag när vi var hos Farmor, där kusinerna också. Där fick jag &50 kr och en tröja.

Ja det fick; såg nu att jag råkade göra en sån: &
27 Dec 2005
Nivå 3 · Lärling

jag fick pressentkort, Dvd-spelare, ett par dvd-filmer, pengar, godis & lita annar skit!

Nivå 2 · Novis

:D jag fick king kong :cool: ,battlefield 2 modern combat :cool: :kung: ,kläder,pengar,o lite mer :gitarr:

Nivå 4 · Lärling

En skrivare, bland annat! :)

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.