fick 9st montana graffiti burkar skall tagga ner hela ladan nu :P
Vad Fick Ni I Julklapp ?
↗ till inläggetFick du med någon Cap till burkarna?fick 9st montana graffiti burkar skall tagga ner hela ladan nu :P
↗ till inläggetAnvänder du ditt barnbidrag för att köpa spel >_>...Ush..Nu börjar man verkligen förstå att julen betyder mindre o mindre..Julstämning vad e det? Allt sånt slutar när man fyller typ 12 asså..
Ajja, 14 årig grabb önskar sig inte mycket..
2 dyra parfymer, 1 skitsnygg Puma tröjja, ett par asläcka Pumashorts, kalsonger, ett assnyggt halsband, morgonrock, choklad, Eminems nya CD -Curtain Calls (f*n va bra den e) och 1800 rikstaler. + att jag har kvar lite av mitt barnbidrag 700 spänn.
Så nån dag ska jag åka o köpa en j*vla massa musik o en ny bas..Har bara en 15tummare..Vill ha 2 :D
Skum typ... Jag använder inte mitt barnbidrag för att köpa spel, jag får av mina föräldrar... Barnbidraget sparar jag B)
SPEL? var står det spel? :P
+ att jag får paya själv, så om jag vill ha ett spel så får jag köpa det för egna pengar och inte vara så bortskämd som du :)
Där står Musik och en ny bas..Men om du tycker det är spel så..Jag tror därimot att du har spelat för mycke spel och blivit virrig i pannan.
Haha tack för den komentaren Sonic ;P
Och ja det är som han säger..Där står Musik + Bas..Och jo jag håller med, om jag vill ha nått får jag osså paya själv. Det är nog du som är bortskämd.
Jag fick:
En xbox 360 den dyra verisionen (kommer inte ihåg vad den heter)
En trådlös handkontroll till xbox 360
Kameo - Elements of power
Kläder
Pengar
en DvD film
Godis
Du sonic02, han citerade Skåningen, vilket menas med att typ "skrev" till Skåningen....Inte dig
Sonic förstod nog det, han skrev bara vad han själv tyckte.
Jag får oxå betala ur egen ficka,jag får städa för att få pengar så jag har ingen månadspeng. :angry:
får bara pengar när jag fyller år & på julaftonen :)
ingen som fick. smällare ??. eller psp,n själv fick jag en bensin driven radiostyrd bil :P nån annan som fick nånting inom rc ??????
fick massor men orkar inte berätta men min bästa present var ett eget kylskåp :D
Duntäcke, presentkort, två spel, två dvd filmer, godis, 3 böcker, tialott, 512 mb Mp3 spelare m.m
Vad fick jag...nu vet jag.
Godis,2300kr,en ny bertbok(supermario Bert e min favorit bok med), 2 Ps2 spel,2 Psp spel ,Hoodie,Motorlia mobil(v220).
Det finns mer men jag kan inte rekna allt just nu.
Jag fick då:
mp3
Tony Hawks american wasteland
Headset
pengar
och lite annat
Jag fick en mp3-spelare,massa godis och mycket pengar
Fick idag när vi var hos Farmor, där kusinerna också. Där fick jag 650 kr och en tröja.
Sammanlagt på hela julen fick jag 2250 kr :D
↗ till inläggetFick du 650 kr idag?Fick idag när vi var hos Farmor, där kusinerna också. Där fick jag &50 kr och en tröja.
↗ till inläggetJa det fick; såg nu att jag råkade göra en sån: &Fick idag när vi var hos Farmor, där kusinerna också. Där fick jag &50 kr och en tröja.
jag fick pressentkort, Dvd-spelare, ett par dvd-filmer, pengar, godis & lita annar skit!
:D jag fick king kong :cool: ,battlefield 2 modern combat :cool: :kung: ,kläder,pengar,o lite mer :gitarr:
En skrivare, bland annat! :)